NafiDa
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، . كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على

زر "التسجيل" إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فأضغط على زر "اخفاء" ثم تفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه ،

واذا كنت مسجل من قبل فاضغط على زر "دخول" .

NafiDa


 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ليلة القبض على بابسى

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
hamza

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 144
العمر : 28
المزاج :
اوسمة :
تاريخ التسجيل : 10/08/2008

مُساهمةموضوع: ليلة القبض على بابسى   الأربعاء أغسطس 20, 2008 4:00 pm

فكرت احكيلكم حكياته القط بابسي وحبيبته
يللا يا حلوين

صلوا علي النبي

عليه الصلاة والسلام

كان ياما كان


كان زمان بابسي

برئ وطيب

ورقيق


وكان
كل يوم
يروح عند بيت حبيبته
يغنيلها تحت البلكونه

يا عيني عليك
وعلي جمالك
يا بابسي




وكان
عايش حياته
مظبوط

ومهيص
وبيلعب بلياردو


ده لانه كان بيحبها بجد

وهي كانت تستاهل كانت اجمل قطه هو شافها

وكان بيرجع كل يوم بيته لوش الفجر وبيرجع ميت من كتر السهر


ده غير انه بقي فنان ورومانسي جدااااااااااا

وفي يوم

عمره ما خطر علي باله

شاف حبيبته

في وضع

خليع

مع قط الجيران
في الحمام

ومروقين
وعايشين حياتهم



مصدقش عنيه المسكين

وبصلهم
بزهووووووووول




اتصدم وبقت حالته النفسيه زفت

راح لدكتور يعالجه

اتعقد اكتر وبقي كل ما يقف قدام مرايه

يقول اوعي الاسد انا اسد انا ملك الغابه


من يومها

قرر الانتقام

من القطط كلها

واتقلب بابسي البرئ

لبابسي المجرم الشرير

القناص



واشتري رشاش

من اللي ميسموش

وقعديقتل في القطط

بمنتهي السعادة

لكن

بابسي المجرم المجروح

انقبض عليه

واستسلم وهو حزين


والله صعب عليا

المهم

ابن اللئيمة بابسي

عمل نفسة مجنون

عشان ميدخلش السجن


وعشان يحبكها

قعد يجري ورا

الناس في الشارع

والظاهر انه اتجنن بجد

فبدأ

يصطاد الفيران

بس عشان عقله بقه هس هس

كان فاهم الصيد غلط

ولما زهق بابسي من حياته


سلم نفسه


للعدالة

وعكس جميع

النهايات السعيدة
بابسي

وراء القضبان



وقعد يحلم بالقطة بتاعته



وعلي رأي المثل يا حلوين

اللي قالوه

اجدادنا



القطة المشمشية حلوة بس شقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ليلة القبض على بابسى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
NafiDa :: منتديات نافدة الترفيهية و الثقافية :: قسم المرح و التسلية-
انتقل الى: